Страницы

понедельник, 31 октября 2016 г.

Մուրացան — Հասարակաց որդեգիրը


Կարդալ «Հասարակաց որդեգիրը» պատմվածքի չորրորդ մասը(մինչև՝ Բոլորհրավիրյալներն ուրախությամբ ընդունեցին այդ առաջարկությունը և դատարկեցին բաժակները:) ևկատարել առաջադրանքները:
Սոմարյանցի տանը հավաքվածներն ի՞նչ էին մտածում երգչի ու բանաստեղծի մասին:

Հիմա մարդիկ երգիչների մասին շատ լավ կարծիք ունեն մարդիկ, այդ պատվածքում երգիչների մասին նույնպես լավ կարծիք ունեին: Բանաստեղծների մասին Սոմարյանցի տանը հավաքվածները նույնպես լավ կարծիք ունեին:
Համեմատիր մեր իրականության հետնշիր նմանություններտարբերություններ:

Հիմա իմ կարծիքով մարդիկ ավելի շատ են ուշադրություն դարձնում երգիչներին, հիմիկվա սերունդը բանաստեղծների մասին վատ կարծիք ունի,քան երգիչների:
«Պարոննե՛րմեր ազգն այժմ աղքատ է մեծ մարդիկներով և դորա պատճառը մենք ինքներս ենքՈրովհետևո՞չ թեազգն է ամուլոր չէ ծնում այդ տեսակ մարդիկներայլմենքազգի անդամներս ենք մեղավորոր նրա ծնածներըչենք խնամում:» — Տաղանդավոր մարդը կարիք ունի՞ խնամքիօգնությանԳրիր կարծիքդ այս մտքի վերաբերյալ՝հիմնավորելով և դրականև ժխտական պատասխանդ:

Նշանակում է ազգերը տաղանդավոր է, սակայն  աղքատ մարդուն ուշադրություն չեն դարձնում, իսկ հարուստ և ոչ տաղանդավորներին դարձնում են գումարի պատճառով:
  • Կարդալ պատմվածքը մինչև վերջ:
  • Նշել առնվազն երկու հանգամանք, որոնք հերոսի ձախողման պատճառ դարձան, հիմնավորել դրանք:

    Գևորգը շատ դյուրահավատ  տղա էրՆա իր մոր ասածներ չէր լսումուշադրություն չէր դարձնում Գուստավի ասածներիննա պետք է իմանարոր մարդը հարբած վիճակում կարող է ամեն ինչ դուրս տալ,հետո էլ չկատարել իր խոստումները:
  • Հեղինակը մեղադրում էր (ընտրիր պատասխանը և պատճառաբանիր).
    1. տղային
    2. հասարակությանը
    3. տղայի մորը

      Հեղինակը մեղադրում  էր հասարակությանըորովհետև նրանք իրենց խոսք տված բաներըչարեցին (հարբած ժամանակ), բայց նրանք գոնե 10 ռուբլի տային տղայինոր նա կարողանարապրել:
  • Դու մեղադրում ես (ընտրիր պատասխանը և պատճառաբանիր).
    1. տղային
    2. հասարակությանը
    3. տղայի մորը

      Ես մեղադրում էի տղայինորովհետև այդքան հիմարայդքան հավատարիմ մարդ չպետք է լինի,նա ոչ մորըոչ Գուստավին ,ոչ իր ընկերներինոչ Շառլոտային չէր լսում:
  • Հասարակությունը օգնում է, թե վնասում — ստեղծագործական աշխատանք:

    Հասարակությունը կարող է օգնել և կարող է վնասելԼինում է ,չի լինում մի տղա է լինումոր շատհավատարիմ ,շատ խելացիբարիաշխատասեր է լինումՆա միշտ իր աշխատավարձի կեսըտալիս էր դրսում հանդիպող անօթևան երեխաներինՆա ապրում էր վատ պայմաններումբայց ապրում էր ուրախԵՎ մի օր նա տեսնում է մի երեխայի ,որին ծեծում է միմարդնա մոտ է գալիս, և այդ մարդը հարվածում է նրա գլխինՀետո նա վեր է կենում տեսնումէ՝ իր ամբողջ գումարը գողացել ենՀետո պարզվում է ,որ այդ երեխան համագործակցում էր  չարմարդու հետԱյդ անօթևան երեխաները տեսնելով տղայի վիճակը՝ նրան տալիս են մի փոքրգումարորը իրենց տվել է հենց նաՄենք այս տեքստից կարող ենք հասկանալ ,որհասարակությունը կարող է օգնել կամ վնասել


Комментариев нет:

Отправить комментарий