Страницы

среда, 30 ноября 2016 г.

Հունձք կը ժողվիմ

Հունձք կը ժողվիմ
1.Հունձք կժողվեմ մանգաղով,
2.-Լուսնակը յարս է
1.Ակոս ակոս ման գալով:
2.-Սիրածս հարս է:-
1.Գլխեբաց եմ ու բոբիկ,
2.-Անո՛ւշ են հովեր-
1.Արտերուն մեջ թափառիկ:
2.-Մազե՛րն են ծովեր:-
1.Ցորեն, կակաչ, կարոտով,
2.-Կաքավը կուլա-
1.Կապեցի մե´կ նարոտով:
2.-Ձեռքերն են հինա:-
1.Հասկերուն մեջ, վերևեն
2.-Ասուպը անցավ-
1.Աստղեր մյուռոն կծորեն:
2.-Դեմքս լուսացավ:-
1.Արտս խոզանով մնաց
2.-Կերթա՛ լուսնակը-
1.Դեզերով լեռ եմ շինած:
2.-Սի՛րտս է կրակը:-
1.Մանգաղս քարին եկավ.
2.Յարս յա՛ր ունի-
1.Քարեն լորիկը թռավ:
2-Լե՛րդս կարյունի:-
Առաջադրանքներ.
Բանաստեղծության տողերը համարակալիր կենտ և զույգ թվերով:
Ի՞նչ է ներկայացված կենտ համարներով տողերում:

Կենտ համարներով տողերում ներկայացված է մի տղամարդորը աղջկա էր սիրումայնտեղգրված էրոր նա դեզ դեզ հավաքում էրնշանակում է նա սերը կուտակում էր սրտում ,երբմանգաղը դիպավ քարինսերը կորեց-կորավնշանակում է դժվարությունը նրան խանգարեց:
Ի՞նչ է ներկայացված զույգ համարներով տողերում:

Զույգում ներկայացված է մի մարդով  մեծացել է ,նա իր երկրորդ կեսին դեռ չի հանդիպելնա իրամբողջը ցավը կուտակում էր սրտի մեջ:
Ինչո՞վ են կապվում իրար հետ կենտ և զույգ համարներ ունեցող տողերը:

Մի տեղ հեղինակը իրեն է ներկայացնում ,մյուս տեղում՝ իր սիրած կնոջը:
Ներկայացրու քնարական հերոսի տրամադրությունը:

Հերոսը շատ տխուր էրՆրա սիրտը լի էր ցավովԱյդպես է ,եթե մարդ կյանքում սիրում է մեկին ,  բայց չի հասնում իր նպատակինդրանից հետո նա  վրդովվում  է և կարող է էլ ոչ մեկին չսիրել:
Առանձնացրու ամենալարված, ամենասուր հատվածը. հիմնավորիր:
1.Մանգաղս քարին եկավ.
2.Յարս յա՛ր ունի-
1.Քարեն լորիկը թռավ:
2-Լե՛րդս կարյունի:-
Ես առանձնացնում եմ հետևյալ մասերըքանիոր բանաստեղծությունը լիովին իր իմաստն էստանում այս տողերի միջոցովնաև քանի որ հետևյալ տողերում երկուսն էլ իրենց սիրածէակներին  կորցնում եներբ մեկին կորցնում եսդա միշտ էլ լարված պահ է:


Комментариев нет:

Отправить комментарий