Страницы

вторник, 23 мая 2017 г.

Այս հոդվածում պարոն Տիգրանյանը մանրամասնորեն ներկայացրեց երեխայի (սովորողի) համար նախագծի կարևորությունը շեշտելով այն նախագծերը, որոնք նա իր սովորողների հետ իրականացնում է, դրանցից մեկն է ,,Այլընտրանքային պատմություն,,-ը : Նա սահմանեց ,,Այլընտրանքային պատմություն,, նախագիծը, նշեց թե երեխային և ուսուցչին այդ նախագծի մասնակցությունը ինչ է տալիս: Նախագծերից են «ՈՒԳԸ-ԱԳԸ. կրթական կամուրջներ»,«Այլընտրանքային պատմություն», «Հետազոտական արշավային ճամբար», «Ների՛ր, աբբահայր», «Բռնադատվածներ», «Ամբողջատիրություն», «Միասնական Տիեզերք», «Մեր թաղը», «Պատմության վերակառուցում»: Ես մասնակցում եմ ,,Այլընտրանքային պատմություն,, նախագծին և այդ նախագծի շնորհիվ իմ լեզվական հմտություններն եմ ուժեղացրել կատարելով բազում թարգմանություններ, սովորել են մի քանի երկրների կրոնների մասին:
Մանրամասնորեն պարոն Տիգրանյանի հոդվածը կարող եք կարդալ՝ այստեղ:


Комментариев нет:

Отправить комментарий