Страницы

вторник, 23 мая 2017 г.

Կարդա պատմվածքի վերջին հատվածըբնությունը պարտվե՞ցթե հաղթեցինչու:
Բնությունը հաղթեց, որովհետև թե բան չկորցրեց: Միայն սմբակների հետքերն էին մնացել այդ կիրճում: Բնություն նաև կարելի է նմանեցնել ոսկի գտնողի կյանքին, նա նույնպես հաղթեց, շնորհիվ իր խիզախությոան և շնորհիվ նրա ,որ նրա մեջքին խփելուց հետո նա միևնույն է վեր կացավ և շարունակեց կռվել հանուն իր կյանքի և հանուն իր գտած ոսկու:
Ստեղծագործական աշխատանք — Ներում եմ, ուրեմն թու՞յլ եմ…
Ներել նշանակում է ցույց տալ քո հակարակորդին, քո թուլությունները: Եթե դու ներում ես մեկ անգամ,ապա հակարակորդդ կհասկանա, որ դու նրան կարող ես ներել ևս մեկ անգամ և այդպես շարունակ: Եթե  ներում ես չի նշանակում, որ դու սխալ ես վարվել, մարդը կարող է առանց գիտենալու վնասել քեզ: Եվ հակառակը եթե չես ներում չի նշանակում, որ ճիշտ ես արել, և միշտ պետք է վարվես այդպես: Մարդը ,երբ մյուսին ներում է ,ապա մեկ օր էլ այդ մարդը կների և քեզ: Դա գիտնականների կողմից ապացուցված է ,երբ դու մի բան անում ես, լինի դա լավ մտադրություն թե վատ ,այն միևնույն է քեզ կվերադառնա, օրից, ամսից, տարուց միևնույն է կվերադառնա:
Դպիր
Ընկեր Իրինայի հոդվածը կարդալով, ես հասկացա, որ նա ուզում է ասել, որ նա չի փորձում երեխայի փոխարել գրել տնայինը, այլ նա ուզում է դրվագ ստեղծել, որտեղ երեխան իր գիտելիքները կարող է ցույց տալ: Հոդվածում ասվում է, որ երեխայի շփումն  օտարերկրյա մասնագետների հետ կարող է նրա լեզվական հմտությունները ուժեղացնել: Ասվում է, որ երեխան պետք է նաև մասնակցի օտարերկի կազմակերպած նախագծերի և սովորի այդ մասնագետերից ինչ-որ բան և հակառակը մասնագետը երեխայից եթե դա հնարավոր է:
Հոդվածը մանրամասն կարդալու համար կարող եք սեղմել այստեղ:

Комментариев нет:

Отправить комментарий