2. Հատվածից դուրս գրի՛ր քեզ անծանոթ բառերը և բացատրի՛ր։
Արխաջուր-առվի ջուր
Թուփոս-մահակ
Ղոչ-քաջ
3. Համառոտ ներկայացրու գործի գաղափարը։
Այս աշխատանքում Աղայանը ուզում է ասել, որ մարդը չպետք է առանց իր արածները վերանայելու ուրիշի արածների վերաբերյալ խոսի: Աղայանը նաև ուզում է ասել, որ մարդը չպետք է հակառակորդի հաջողությունները տեսնելով, մյուսների
մոտ
նրան
վատաբանի:
4.Ռադիոնյութի տեսքով ներկայացրու Ղ․ Աղայանի
մանկավարժական
գործունեությունը։
5. Ընղգծված բառակապակցությունների իմաստներն արտահայտի՛ր մեկական բառերով:
Մեր ժամանակի ամենից կարևոր խնդիրներից մեկն այն է, որ երկրի գնդի վրա զգալի ձևով պակասել է մաքուր ջրի քանակը` նրա պաշարների ոչ խնայողաբար օգտագործման և ջրիամբարների ու գետնի տակի ջրերի առանց ընդհատվելու աղտով
լցվելու հետևանքով:
Մեկ բառով այս բառակապակցությունը կանվանենք անուշադրություն, որովհետև մարդը
կարող
է
ջուր
բաց
թողել
և
չփակել
այն,
այդ
անուշադրությունից
հնարավոր
է,
որ
թուժեն
Աֆրիկայում
բնակվող
երեխաները,
չստանալով
նրանց
հատկացված
ջուրը:
Միևնույն ժամանակ ջրի ոչ լուծելի խնդիր է առաջ գալիս այն պատճառով, որ փոխվում Է ջրի մեջհանքային աղերի և մանրագույն (միկրո) տարրերի պարունակությունը: Սրտի և անոթների
համակարգը
հիվանդ
է
դաոնում
առանց
ջրում
լուծված
անհրաժեշտ
աղերի:
Ջրի
փոփոխությունը
բացասաբար
է
անդրադառնում
նաև
երկրի
բույսերի
աշխարհի
ու
կենդանիների
վրա:
Մեկ բառով այս բբառակապակցությունը կանվանենք անբավարությունը, մարդկանց անուշադրությունը
ջրի
նկատմամբ
5 կամ
10 տարի
հետո
կարող
է
իրենց
առողջության
վրա
ազդել,
որովհետև
ինչքան
շատանում
են
մարդկանց
քանակ,որը
2016 թվակնին
կազմում
էր
7 միլիարդ
442 միլիոն,
այդքան
էլ
ջրի
պաշարը
պետք
է
շատանա,
բայց
այն
գնալով
նվազում
է:
Комментариев нет:
Отправить комментарий