1.Հիմնավորված ներկայացրո՛ւ վերոնշյալ գործերի գաղափարները, հեղինակի ասելիքը, քո վերաբերմունքը կարդացածիդ վերաբերյալ։
Այս պատվածքում Սարոյանը ուզում է ասել, որ ամեն մարդ պետք է իր կյանքը անցկացնի ուրախությամբ և երջանկությամբ: Մարդը չպետք է արհամարի չար ևանազնիվ մարդկանց պետք է օգնի իրենց: Մարդը պետք է նույնիսկ մութ սենյակում տեսնի լուսավորը:
2. Տեքստերից դո՛ւրս գրիր քեզ անծանոթ բառերը, բացատրի՛ր բառարանի օգնությամբ։
Ապականել-պղծել
3.Բացատրի՛ր հետևյալ մտքերը, համամի՞տ ես, թե՝ ոչ(պատասխանդ հիմնավորի՛ր)։
ա․Ամենուրեք փնտրիր բարի՛ն ու հենց հայտնաբերես, հանի՛ր լույս աշխարհ իր թաքստոցից, թող բարությունը լինի անկաշկանդ ու չամաչի ինքն իրենից:
Այսինքն մարդկանց մեջ ավելի լավ միշտ տպավորվում է վատն: Սարոյանը ուզում է ասել, որ աշխարհում ինչքան լավ բարի բաներ լինեն, ապա մարդիկայդքան էլ կբարիանան:
բ․ Կյանքիդ ժամերն ապրիր այնպե՛ս, որ քեզ բաժին ընկած ժամերին չավելացնես աշխարհի վիշտն ու տառապանքը, այլ ժպիտով ընդունես նրա անսահմանլույսն ու խորհուրդը:
Այսինքն մի արա սխալներ, որոնց մասին մի քանի օր հետո կզխճաս, այլ ամենինչ արա մտածված և ճիշտ:
Շարադրություն
«Երջանկությունն իմ պատկերացմամբ»
Երջանկություն դա մի վիճակ է, որին բնորոշվում է դրական կամ հաճելի էմոցիաներ, որոնք էլ իրենց հերթին առաջացնում են ուրախ վիճակ։ Մարդու երջանկության աստիճանը կախված է իր շրջապատից, հոգևոր և մտավոր արշեքներից, տարիքից: Ամեն մարդու համար երջանկություն մի այլ ձևի է, օրինակ՝երեխայի համար դա ֆուտբոլ խաղալն է, գնալ դպրոց: Մեծ մարդու համար երջանկությունը իր երեխայի առողջությունն է և դրա նման արշեքներ: Իմ համար երջանկություննը ,դա ժամանակն է ,որը ես անցկացնում եմ իմ ընկերների և ընտանիքի հետ, խոսում եմ իրենց հետ, խաղում և այլն:
«Աշխարհի գույները»
Աշխարհը կազմված է բազմապիսի գույներից, որոնցից ամեն մեկը մարդը ընկալում է մի այլ ձևի: Ամեն գույնը մարդը ընկալում է կախված թվյալ պահին իր տրամադրությունից, եթե լավ տրամադրություն ունի ապա պատկերացնում է ամենինչ վառ գույներով եթե ոչ հակառակն: Ամեն մի գույն մարդու մոտ ասոզացվում է ինչ-որ բանի հետ, օրինակ՝կապույտ գույն սովորաբած ասոցացվում է երկնքի և ծովի հետ: Նաև ասում են, որ մարդու սիրելի գույնը կարող է խոսել իր բնավորության մասին:
Արտագրե՛լ՝ լրացնելով երկհնչյունները։
Առավոտյան, ծովեզրյա, այծյամ, արդյոք, մատյան, առյուծ, բազմամյա, ստորոգյալ, լուսնյակ,եղյամ, սայթաքել, կայսր, եռամսյակ, լռակյաց, գործունյա, դղյակ, ծննդյան, կղզյակ, մշակույթ, մեղվաբույծ, համբյուր, եղջյուր, սառուցյալ, նյութ, կույտ, շաբաթօրյակ։
Փակագծերում տրվածներից ընտրել այն բառը, որը փոխաբերական իմաստով կլրացնի տողասկզբի բառին։
1. առվակ (կարկաչուն, մոլորված, լայն) 2. ժայռ (բարձր, մտախոհ, ուղղաձիգ) 3. ծաղիկ (բուրավետ, դեղին, ժպտուն) 4. փողոց (ուրախ, ասֆալտապատ, լայն) 5. սենյակ (կահավորված, նորոգված, հյուրընկալ) 6. հուշարձան (քարե, նախշազարդ, հպարտ) 7. բերդ (կիսավեր, ալևոր, հինավուրց) 8. ցայտաղբյուր (գեղեցիկ, քանդակազարդ, զվարթ) 9. ամպ (ճերմակ, թավահոնք, անձրևաբեր) 10. գիրք (կաշեպատ, մաշված, իմաստուն)
Комментариев нет:
Отправить комментарий