Страницы

вторник, 26 сентября 2017 г.

17.09.2017

1.Հիմնավորված  ներկայացրո՛ւ վերոնշյալ գործերի գաղափարներըհեղինակի ասելիքըքո վերաբերմունքը կարդացածիդ վերաբերյալ։
Այս պատվածքում Սարոյանը ուզում է ասելոր ամեն մարդ պետք է իր կյանքը անցկացնի ուրախությամբ և երջանկությամբՄարդը չպետք է արհամարի չար ևանազնիվ մարդկանց պետք է օգնի իրենցՄարդը պետք է նույնիսկ մութ սենյակում տեսնի լուսավորը:
2. Տեքստերից դո՛ւրս գրիր քեզ անծանոթ բառերըբացատրի՛ր բառարանի օգնությամբ։
Ապականել-պղծել
3.Բացատրի՛ր հետևյալ մտքերըհամամի՞տ եսթե՝ ոչ(պատասխանդ հիմնավորի՛ր)։
աԱմենուրեք փնտրիր բարի՛ն ու հենց հայտնաբերեսհանի՛ր լույս աշխարհ իր թաքստոցիցթող բարությունը լինի անկաշկանդ ու չամաչի ինքն իրենից:
Այսինքն մարդկանց մեջ ավելի լավ միշտ տպավորվում է վատնՍարոյանը ուզում է ասելոր աշխարհում ինչքան լավ բարի բաներ լինենապա մարդիկայդքան էլ կբարիանան:
բ Կյանքիդ ժամերն ապրիր այնպե՛սոր քեզ բաժին ընկած ժամերին չավելացնես աշխարհի վիշտն ու տառապանքըայլ ժպիտով ընդունես նրա անսահմանլույսն ու խորհուրդը:
Այսինքն մի արա սխալներորոնց մասին մի քանի օր հետո կզխճասայլ ամենինչ արա մտածված և ճիշտ:
Շարադրություն
«Երջանկությունն իմ պատկերացմամբ»
Երջանկություն դա մի վիճակ էորին բնորոշվում է դրական կամ հաճելի էմոցիաներորոնք էլ իրենց հերթին առաջացնում են ուրախ վիճակ։ Մարդու երջանկության աստիճանը կախված է իր շրջապատից, հոգևոր և մտավոր արշեքներից, տարիքից: Ամեն մարդու համար երջանկություն մի այլ ձևի է, օրինակ՝երեխայի համար դա ֆուտբոլ խաղալն է, գնալ դպրոց: Մեծ մարդու համար երջանկությունը իր երեխայի առողջությունն է և դրա նման արշեքներ: Իմ համար երջանկություննը ,դա ժամանակն է ,որը ես անցկացնում եմ իմ ընկերների և ընտանիքի հետ, խոսում եմ իրենց հետ, խաղում և այլն:
«Աշխարհի գույները»
Աշխարհը կազմված է բազմապիսի գույներից, որոնցից ամեն մեկը մարդը ընկալում է մի այլ ձևի: Ամեն գույնը մարդը ընկալում է կախված թվյալ պահին իր տրամադրությունից, եթե լավ տրամադրություն ունի ապա պատկերացնում է ամենինչ վառ գույներով եթե ոչ հակառակն: Ամեն մի գույն մարդու մոտ ասոզացվում է ինչ-որ բանի հետ, օրինակ՝կապույտ գույն սովորաբած ասոցացվում է երկնքի և ծովի հետ: Նաև ասում են, որ մարդու սիրելի գույնը կարող է խոսել իր բնավորության մասին:

Արտագրե՛լ՝ լրացնելով երկհնչյունները։
Առավոտյանծովեզրյաայծյամարդյոքմատյանառյուծբազմամյաստորոգյալլուսնյակ,եղյամսայթաքելկայսրեռամսյակլռակյացգործունյադղյակծննդյանկղզյակմշակույթ,  մեղվաբույծհամբյուրեղջյուր,  սառուցյալնյութկույտշաբաթօրյակ։

Փակագծերում տրվածներից ընտրել այն բառըորը փոխաբերական իմաստով կլրացնի տողասկզբի բառին։
1. առվակ (կարկաչունմոլորված, լայն) 2. ժայռ (բարձրմտախոհուղղաձիգ) 3. ծաղիկ (բուրավետդեղինժպտուն) 4. փողոց (ուրախ, ասֆալտապատլայն) 5. սենյակ (կահավորվածնորոգվածհյուրընկալ) 6. հուշարձան (քարենախշազարդհպարտ) 7. բերդ (կիսավերալևորհինավուրց) 8. ցայտաղբյուր (գեղեցիկքանդակազարդզվարթ) 9. ամպ (ճերմակթավահոնքանձրևաբեր) 10. գիրք (կաշեպատմաշվածիմաստուն)

Комментариев нет:

Отправить комментарий