Страницы

воскресенье, 17 сентября 2017 г.

Քերականություն


1.Դո՛ւրս գրել այն բառերըորոնցում մեկից ավելի երկհնչյուն կա։
Արտաժամյապայթյունհայություն, օտարերկրյագյուղականմիջանկյալմայրությունայժմյանմագաղաթյաներքոհիշյալկայունություն,արքայորդի, հարյուրամյա, լայնությունհարաբերյալվայրագություն, գրաբարյանմետաքսյա։2.Արտագրե՛լ՝ լրացնելով երկհնչյունները։
Առավոտյան, ծովեզրյա, այծյամ, արդյոք, մատյան, առյուծ, բազմամյա, ստորոգյալ, լուսնյակ,եղյամ, սայթաքել, կայսր, եռամսյակ, լռակյաց, գործունյա, դղյակ, ծննդյան, կղզյակ, մշակույթ,  մեղվաբույծ, համբյուր, եղջյուր,  սառուցյալ, նյութ, կույտ, շաբաթօրյակ։
3.Ականջօղամանորյաամենօրյաանօգնականանօթևանանորոշապորինիարծաթազօծբացօթյաբնօրրանգազօջախգիշերուզօրգիշերօթիկզորքլավորակկեսօրհանապազորդհանապազօրյահոգսհոդս ցնդելհոտնկայսմեղմօրորմեղմորենմիօրինակ,, նախօրոքոսկեզօծջրօրհնեքվաղորդայնվաղօրոքտասնօրյակ։
4.Տեքստն ընդարձակիր՝ նկարագրողբնութագրողվերաբերմունք արտահայըող բառերբառակապակցություններ կամ նախադասություններ ավելացնելով։
Երբ նապաստակները հասկացանոր իրենք են ամենավախկոտ կենդանիներըորոշեցինոր բոլորով գնանլիճն ընկնենխեղդվեն։ Իսկ լճափի գորտերընրանց ոտքերի թփթփոցը որ լսեցինանմիջապես ցատկեցին լճի ամենախոր տեղը։ Մի նապաստակ ասաց
— Էլ ի՞նչ խեղդվենքաշխարհում մեզանից վախկոտ արարածներ էլ կան։
Մի օր, երբ վերջապես նապաստակները հասկացանոր անտառում բնակով կենդանիներից իրենք են ամենավախկոտ,անհարի,վեհերոտ կենդանիները,որոշեցինոր նապաստակներով հավաքվեն և բոլորով գնանլիճն ընկնենխեղդվեն։ Իսկ լճափի կողքին բնակվող գորտերը նրանց ոտքերի թփթփոցը որլսեցինանմիջապես առանց մտածելու ցատկեցին լճի ամենախոր տեղը։ Մի նապաստակ ասաց
— Էլ ի՞նչ խեղդվենքաշխարհում մեզանից վախկոտ արարածներ էլ կան դրանք գորտերն են։
5.Ուղղակի խոսքը դարձրու՛ անուղղակի։
1. –Ես ամեն ինչ կկազմակերպեմ,- ասաց կուրսի ավագը։
Կուրսի ավագը ասաց, որ նա ամեն ինչ կկազմակերպի:
2. –Մենք ե՞րբ կարող ենք գնալ ցուցահանդես,- տնօրենին հարցրին աշակերտները։
Աշակերները ասաց տնօրենին, թե նրանք երբ կարող են գնալ ցուցահանդեսի:
3. –Մենք,- ասաց նա,- երբեք գործը կիսատ չենք թողել։
Նրանք ասացին, որ գործը երբեք կիսատ չեն թողել:
4. Հայտարարության մեջ գրված էր. «Մենք կարող ենք պատվերը կատարել երեք օրում»։
Հայատարարության մեջ գրված էր, որ նրանք կարող ենք պատվերը կատարել երեք օրում:
5. –Ես իմ քանդակները ստեղծելիս չեմ մտածում աշխատանքի դժվարության մասին,- ասաց Արմանը։
Արմանը ասաց, որ նա իր քանդակները ստեղծելուց չի մտածում աշխատանքի դժվարության մասին:
6. –Հասմի՛կդու խմբի ցուցակը պետք է ներկայացնես ինձ,- ասաց ուսուցչուհին։
Ուսուցիչն ասաց ,որ Հասմիկն պետք է խմբի ցուցակը իրեն ներկայացնի:
7. «Ես ոչինչ չպետք է մոռանամայլապես հաջողության չեմ հասնի»,- մտածեց մրցույթի վերջին մասնակիցը։
Մրցույթի վերջին մասնակիցը մտածեցոր նա չպետք է ոչինչ մոռանաայլապես հաջողութւան չի հասնի:



Комментариев нет:

Отправить комментарий