1.Դո՛ւրս գրել այն բառերը, որոնցում մեկից ավելի երկհնչյուն կա։
Արտաժամյա, պայթյուն, հայություն, օտարերկրյա, գյուղական, միջանկյալ, մայրություն, այժմյան, մագաղաթյա, ներքոհիշյալ, կայունություն,արքայորդի, հարյուրամյա, լայնություն, հարաբերյալ, վայրագություն, գրաբարյան, մետաքսյա։2.Արտագրե՛լ՝ լրացնելով երկհնչյունները։
Առավոտյան, ծովեզրյա, այծյամ, արդյոք, մատյան, առյուծ, բազմամյա, ստորոգյալ, լուսնյակ,եղյամ, սայթաքել, կայսր, եռամսյակ, լռակյաց, գործունյա, դղյակ, ծննդյան, կղզյակ, մշակույթ, մեղվաբույծ, համբյուր, եղջյուր, սառուցյալ, նյութ, կույտ, շաբաթօրյակ։
3.Ականջօղ, ամանորյա, ամենօրյա, անօգնական, անօթևան, անորոշ, ապորինի, արծաթազօծ, բացօթյա, բնօրրան, գազօջախ, գիշերուզօր, գիշերօթիկ, զորք, լավորակ, կեսօր, հանապազորդ, հանապազօրյա, հոգս, հոդս ցնդել, հոտնկայս, մեղմօրոր, մեղմորեն, միօրինակ,, նախօրոք, ոսկեզօծ, ջրօրհնեք, վաղորդայն, վաղօրոք, տասնօրյակ։
4.Տեքստն ընդարձակիր՝ նկարագրող, բնութագրող, վերաբերմունք արտահայըող բառեր, բառակապակցություններ կամ նախադասություններ ավելացնելով։
Երբ նապաստակները հասկացան, որ իրենք են ամենավախկոտ կենդանիները, որոշեցին, որ բոլորով գնան, լիճն ընկնեն, խեղդվեն։ Իսկ լճափի գորտերընրանց ոտքերի թփթփոցը որ լսեցին, անմիջապես ցատկեցին լճի ամենախոր տեղը։ Մի նապաստակ ասաց․
— Էլ ի՞նչ խեղդվենք, աշխարհում մեզանից վախկոտ արարածներ էլ կան։
Մի օր, երբ վերջապես նապաստակները հասկացան, որ անտառում բնակով կենդանիներից իրենք են ամենավախկոտ,անհարի,վեհերոտ կենդանիները,որոշեցին, որ նապաստակներով հավաքվեն և բոլորով գնան, լիճն ընկնեն, խեղդվեն։ Իսկ լճափի կողքին բնակվող գորտերը նրանց ոտքերի թփթփոցը որլսեցին, անմիջապես առանց մտածելու ցատկեցին լճի ամենախոր տեղը։ Մի նապաստակ ասաց․
— Էլ ի՞նչ խեղդվենք, աշխարհում մեզանից վախկոտ արարածներ էլ կան դրանք գորտերն են։
5.Ուղղակի խոսքը դարձրու՛ անուղղակի։
1. –Ես ամեն ինչ կկազմակերպեմ,- ասաց կուրսի ավագը։
Կուրսի ավագը ասաց, որ նա ամեն ինչ կկազմակերպի:
2. –Մենք ե՞րբ կարող ենք գնալ ցուցահանդես,- տնօրենին հարցրին աշակերտները։
Աշակերները ասաց տնօրենին, թե նրանք երբ կարող են գնալ ցուցահանդեսի:
3. –Մենք,- ասաց նա,- երբեք գործը կիսատ չենք թողել։
Նրանք ասացին, որ գործը երբեք կիսատ չեն թողել:
4. Հայտարարության մեջ գրված էր. «Մենք կարող ենք պատվերը կատարել երեք օրում»։
Հայատարարության մեջ գրված էր, որ նրանք կարող ենք պատվերը կատարել երեք օրում:
5. –Ես իմ քանդակները ստեղծելիս չեմ մտածում աշխատանքի դժվարության մասին,- ասաց Արմանը։
Արմանը ասաց, որ նա իր քանդակները ստեղծելուց չի մտածում աշխատանքի դժվարության մասին:
6. –Հասմի՛կ, դու խմբի ցուցակը պետք է ներկայացնես ինձ,- ասաց ուսուցչուհին։
Ուսուցիչն ասաց ,որ Հասմիկն պետք է խմբի ցուցակը իրեն ներկայացնի:
7. «Ես ոչինչ չպետք է մոռանամ, այլապես հաջողության չեմ հասնի»,- մտածեց մրցույթի վերջին մասնակիցը։
Մրցույթի վերջին մասնակիցը մտածեց, որ նա չպետք է ոչինչ մոռանա, այլապես հաջողութւան չի հասնի:
Комментариев нет:
Отправить комментарий