Страницы

вторник, 17 декабря 2019 г.

Դպիր

Դպիր
Ընկեր Իրինայի հոդվածը կարդալով, ես հասկացա, որ նա ուզում է ասել, որ նա չի փորձում երեխայի փոխարեն գրել տնայինը, այլ նա ուզում է դրվագ ստեղծել, որտեղ երեխան իր գիտելիքները կարող է ցույց տալ: Հոդվածում ասվում է, որ երեխայի շփումն  օտարերկրյա մասնագետների հետ կարող է նրա լեզվական հմտությունները ուժեղացնել: Ասվում է, որ երեխան պետք է նաև մասնակցի օտարերկի կազմակերպած նախագծերի և սովորի այդ մասնագետերից ինչ-որ բան և հակառակը մասնագետը երեխայից եթե դա հնարավոր է: Նաև խոսվում է նրա մասին, որ ըստ ընկեր Իրինայի նախագծային ուսուցումը սովորելու ամենադինամիկ մոտեցումն է: Նաև ասվում է, որ պետք է հենց հատուկ երեխայի նախասիրություններով առաջնորդվել, որպեսզի երեխային այդ աշխատանքը հաճույք պարգևի: 
Հոդվածը մանրամասն կարդալու համար կարող եք սեղմել այստեղ:

Комментариев нет:

Отправить комментарий