Հարցեր և վարժություններ
1. Ո՞ր նյութերի խառնուրդներն են համասեռ.
ա) կավճի ու ջրի, բ) սպիրտի և ջրի (օղի), գ) յուղի և ջրի, դ) յուղի և բենզինի:
2. Լրացրե՛ք բաց թողած բառերը. «Մաքուր են այն նյութերը, որոնք ունեն հաստատուն
Բաղադրություն, բնորոշ կառուցվածք., ուստիև օժտված են խիստ որոշակի
հատկություններով»:
3. Ո՞ր խառնուրդները կարելի է բաժանել թորումով.
ա) սպիրտ և ջուր
բ) կավիճ և ջուր
գ) կերակրի աղ և ջուր
դ) բենզին
4. Ավազը խառնվել է փայտի թեփի հետ: Առաջարկե՛ք եղանակ, որի միջոցովհնարավոր է այդ խառնուրդի բաղադրամասերն առանձնացնել:
Լցնում ենք ջրի մեջ փայտի թեփը բարձրանում է վերև, իսկ ավազը մնում է ներքևում
5. Գեղամա լճի ջուրը թափանցիկ է, բայց լուծված աղեր է պարունակում: Ի՞նչ եղանակ
կառաջարկեք ՝այդ ջրից մաքուր նյութ ստանալու համար:
Շոգիացում և բյուրեղացում,
6. Դեբեդ գետի ջուրը հաճախ պղտոր է: Պատճառը ջրի մեջ կախված կավի մասնիկներն են:
Ի՞նչ եղանակ կառաջարկեիք՝ մաքուր ջուր ստանալու համար:
Ֆիլտրում:
7. Հայրիկը պատահաբար բենզինը լցրել է ջրի վրա: Օգնե՛ք հայրիկին բաժանել այդ
խառնուրդը:
Ֆիլտրում:
8.Որպեսզի Մոխրոտիկը չմասնակցի պարահանդեսին .խորթ մայրը հանձնարել էնրան մաքրել մի խառնուրդ,որը կազմված է փայտի խառտուկներից,փոքր երկաթիմեխերից,շաքարի և գետի ավազից և դասավորել տուփի մեջ:Մոխրոտիկը շատ արագմաքրեց խառնուրդը և հասցրեց մասնակցել պարահանդեսին:Բացատրեք ինչպեսՄոխրոտիկը արագ կատարեց խորթ մոր առաջադրանքը:
8.Որպեսզի Մոխրոտիկը չմասնակցի պարահանդեսին .խորթ մայրը հանձնարել էնրան մաքրել մի խառնուրդ,որը կազմված է փայտի խառտուկներից,փոքր երկաթիմեխերից,շաքարի և գետի ավազից և դասավորել տուփի մեջ:Մոխրոտիկը շատ արագմաքրեց խառնուրդը և հասցրեց մասնակցել պարահանդեսին:Բացատրեք ինչպեսՄոխրոտիկը արագ կատարեց խորթ մոր առաջադրանքը:
Երկաթը ձգում են մագսնիգի շնորհիվ, ջրի մեջ լցնում ենք ավազը և փայտի խառտուկը, փայտի խառտուկը կբարցրանա վերև ,իսկ ավազը կմնա ներքևում, իսկ ջուրը հետո եռացնում ենք մնում է շաքարը ներքևում:
Комментариев нет:
Отправить комментарий