Թումանյանի պատմվածքները.
Ընթերցել Թումանյանի պատմվածքներից առնվազն հինգը, առանձնացնել ամենավառ կերպարը (հիմնավորել ընտրությունը):
Ամենավառը կերպարը իմ կարծիքով համ նշանակում է ամենաչարաճճի, համ էլ ամենից ուրախ: Ես ընտրել եմ ,,Իմ ընկեր Նեսոն,, պատմվածքից Նեսոյին: Նեսոնը սկզբում լավ երեխա էր, գիտեր շատ-շատ հեքիաթներ և ամեն օր պատմում էր այդ հեքիաթները իր ընկերներին: Երբ Նեսոն մեծացավ, նա չկարողացավ գնալ ուսումնարան ,որի տարեկան վճարը երեք ռուբլի էր, դա այն ժամանակ մեծ գումար էր հիմա մոտավորապես 150000 դրամ: Թումանյանը կարողանում է գնալ այդ ուսումնարան ,իսկ Նեսոն՝ ոչ, Նեսոն տխրում է:Սկզբում Նեսոն ամեն օր սպասում էր Թումանյանին ուսումնարանի հետևին, որ Թումանյանի հետ գնար ,բայց ինչ-որ ժամանակ հետո չէր գալիս: Նեսոն և Թումանյանը մի քանի անգամ հանդիպում են, իսկ վերջին անգամ հանդիպելով՝ Նեսոն Թումանյանից գողանում է դանակ, որով Թումանյանը ձմերուկ էր կտրում:
Մարդ-բնություն, մարդ-մարդ հարաբերություններում ի՞նչն է ընգծված նրա պատմվածքներում:Թումանյանի լեզվի յուրահատկությունը:
Մարդ-բնություն
Մարդ-բնություն տվյալ պատմվածքում դա Թումանյանն էր և գյուղը: Գյուղը քիչ-քիչ փոխվում էր , սկզբում գյուղ էր, հետո դարձավ գյուղաքաղաք, իսկ հետո՝ քաղաք, մարդիկ էլ էին փոխվում, այստեղից մենք կարող ենք հետևել, որ շրջապատը ինչքան ավելի գեղեցիկ է, ինչքան մեծ է ,այդքան էլ մարդն ագահ է դառնում;
Մարդ-մարդ
Մարդ-մարդ տվյալ պատվածքում դա Թումանյանն էր և Նեսոն: Ներսոնը և Թումանյանն սկզբում ընկերներ էին, իսկ հետո վերածվեցին ուղղակի ծանոթների, այդ ամենն արեց կենցաղը:
Ընթերցել Թումանյանի պատմվածքներից առնվազն հինգը, առանձնացնել ամենավառ կերպարը (հիմնավորել ընտրությունը):
Ամենավառը կերպարը իմ կարծիքով համ նշանակում է ամենաչարաճճի, համ էլ ամենից ուրախ: Ես ընտրել եմ ,,Իմ ընկեր Նեսոն,, պատմվածքից Նեսոյին: Նեսոնը սկզբում լավ երեխա էր, գիտեր շատ-շատ հեքիաթներ և ամեն օր պատմում էր այդ հեքիաթները իր ընկերներին: Երբ Նեսոն մեծացավ, նա չկարողացավ գնալ ուսումնարան ,որի տարեկան վճարը երեք ռուբլի էր, դա այն ժամանակ մեծ գումար էր հիմա մոտավորապես 150000 դրամ: Թումանյանը կարողանում է գնալ այդ ուսումնարան ,իսկ Նեսոն՝ ոչ, Նեսոն տխրում է:Սկզբում Նեսոն ամեն օր սպասում էր Թումանյանին ուսումնարանի հետևին, որ Թումանյանի հետ գնար ,բայց ինչ-որ ժամանակ հետո չէր գալիս: Նեսոն և Թումանյանը մի քանի անգամ հանդիպում են, իսկ վերջին անգամ հանդիպելով՝ Նեսոն Թումանյանից գողանում է դանակ, որով Թումանյանը ձմերուկ էր կտրում:
Մարդ-բնություն, մարդ-մարդ հարաբերություններում ի՞նչն է ընգծված նրա պատմվածքներում:Թումանյանի լեզվի յուրահատկությունը:
Մարդ-բնություն
Մարդ-բնություն տվյալ պատմվածքում դա Թումանյանն էր և գյուղը: Գյուղը քիչ-քիչ փոխվում էր , սկզբում գյուղ էր, հետո դարձավ գյուղաքաղաք, իսկ հետո՝ քաղաք, մարդիկ էլ էին փոխվում, այստեղից մենք կարող ենք հետևել, որ շրջապատը ինչքան ավելի գեղեցիկ է, ինչքան մեծ է ,այդքան էլ մարդն ագահ է դառնում;
Մարդ-մարդ
Մարդ-մարդ տվյալ պատվածքում դա Թումանյանն էր և Նեսոն: Ներսոնը և Թումանյանն սկզբում ընկերներ էին, իսկ հետո վերածվեցին ուղղակի ծանոթների, այդ ամենն արեց կենցաղը:
Комментариев нет:
Отправить комментарий