Страницы

среда, 3 мая 2017 г.

Կարդալ Ղ.Աղայանի մանկավարժության մասին պատմող հոդվածը և համեմատել «Մխիթար Սեբաստացի»կրթահամալիրում իրականացվող մանկավարժության հիմնական դրույթների հետ՝  փորձելով գտնել 7 նմանություն կամտարբերություն:
 
Ղազարոս Աղայանը երեխաներին տալիս էր ոչ միայն տեսական գիտելիք, այլ նա դրանք կիրառում էր ուսուցման ընթացքում, ինչպես  մեր դպրոցի դասավանդողները, օրինակ՝քիմիայի, կենսաբանության ,ֆիզիկայի, երբ մի բան չենք հասկանում, ապա այն կիրառում ենք տվյալ կենդանու կամ ատոմի մոդելի վրա : Աղայանը ավելի շատ փորձում էր երեխաներին պատրաստել կյանքի համար,  մեր դպրոցում սովորեցնում են բակային աշխատանք անել, սովորեցնում են նետաձգություն և այլ հմտություններ: Աղայանի դպրոցի ուսուցիչները լինում էին հատուկ ընտրված, նրանք պետք է կարողանաին իրենց գիտելիքը փոխանցել երեխային այնքան ճշգրիտ, ինչքան իրենց են այդ գիտելիքները փոխանցել իրենց ուսուցիչներ, մեր դպրոցում նույպես վատ մասնագետ չկա, չի էլ կարող լինել: Աղայանի կարծիքով երեխան պետք է ինքնուրյուն լինի, մեր դպրոցում էլ նույնպես տնօրենը ուզում է ,որ երեխաները ինքնուրյուն լինեն: Ինչպես Աղայանի ,նաև մեր դպրոցում ուսուցչի իրավունքները այնքան բարձր չեն, որ նա իրեն թույլ տա մարմնական վնասներ պատճառի երեխային: Ինպես մեր դպրոցում այնպես էլ Աղայանի դպրոցում երեխային բակից կտրելը համարվում է հանցագործությանը նման մի բան:

Комментариев нет:

Отправить комментарий