- Կարդալ հատվածը, առանձնացնել դաստիարակության Աղայանի առաջարկած ուղղությունները. ի՞նչկավելացնեիք կամ կպակասեցնեիք, ինչու՞:
Աղայանը ուզում է մարդկանց ցույց տալ, որ նրանց ,և ոչ միայն նրանց այլ նաև ուսուցչի ջանքերը նույնպես կարևոր են երեխայի համար: Նա ուզում է ասել, որ ամեներեխա չպետք է շեղվի իր գրած դաստիրակչական ուղղությունների, նա այդ ուղղություններից գեթ մեկը պետք է ընտրի: - Դուրս բեր այն նախադասությունը, որը համարում ես այս հատվածի մեխը (խտացված, կարևոր ասելիքը). հիմնավորիր:
Այս մարդը, որ պիտի հանճար դառնար, տգիտացավ, մոլիացավ և նվազեցավ: Վասն զի քանի-քանի գիտնալու բաներ կան, որոնց մեր միտքը կարող չէ հանսել առանց օգնության մարմնո ուժի և հոգվո վառ երևակայության և ընդհադարձն:
Ես ընտրեցի այս նախադասությունը, որովհետև այս նախադասությունում բնութագրվում էր մարդու էությունը, այստեղ հեղինակը կոնկրետ ասում է, որ առանց ջանքերի մարդը իր մտքի զորության չի կարող հասնել:
Страницы
среда, 3 мая 2017 г.
Подписаться на:
Комментарии к сообщению (Atom)
Комментариев нет:
Отправить комментарий