Ընկերությունը նման է գրքի. մի քանի վայրկյանում կարող ես այրել այն, իսկ գրելու համար …
Ընկերությունը նման է գրքի, մի քանի վայրկյանում կարող ես այրել այն, իսկ գրելու համար տարիներ է պետք։ Ընկերություն չի չափվում ժամանակով, այլ այն չափվում է ամրությամբ։ Ընկերությունը դա երկու կամ ավելի մարդկանց ընկերություն է։ Ընկերություն, եթե այն իհարկե ամուր է կարող է տևել ամբողջ կյանք։ Ընկերություն միշտ հանդիպում է դժվարություններ, անախորժություններ և միայն դրանք հաղթահարելով մարդիկ կհաստատեն իրենց ընկերությունը։ Ամեն մարդ իր կյանքում պետք է ունենա մտերիմ մի ընկեր, որի հետ նա կարող է կիսել իր մտքեր, դժգոհություններ և դա է կյանքը, առանց ընկերոջ հնարավոր չէ անցկացնել։
Ընկերությունը նման է գրքի, մի քանի վայրկյանում կարող ես այրել այն, իսկ գրելու համար տարիներ է պետք։ Ընկերություն չի չափվում ժամանակով, այլ այն չափվում է ամրությամբ։ Ընկերությունը դա երկու կամ ավելի մարդկանց ընկերություն է։ Ընկերություն, եթե այն իհարկե ամուր է կարող է տևել ամբողջ կյանք։ Ընկերություն միշտ հանդիպում է դժվարություններ, անախորժություններ և միայն դրանք հաղթահարելով մարդիկ կհաստատեն իրենց ընկերությունը։ Ամեն մարդ իր կյանքում պետք է ունենա մտերիմ մի ընկեր, որի հետ նա կարող է կիսել իր մտքեր, դժգոհություններ և դա է կյանքը, առանց ընկերոջ հնարավոր չէ անցկացնել։
1.Անմեղ մեղավոր, քաղցր տանջանք, երիտասարդ ծերություն, պարտված հաղթություն: Իսկ ո՞րը կլինի լռություն բառի հատկանիշը:
Ա. անձայն Բ. խոսուն Գ. համր Դ. քար Ե. Անշշուկ
2.. Որտե՞ղ «մակաբույծ» բառեր չկան:
Ա. Հեռուստատեսությունը դա այն կապն է, որ առաջանում է մարդկանց միջև:
Բ. Շինարարները նորոգեցին գյուղ տանող ճանապարհը:
Գ. Շորերս կրկին անգամ արդուկեցի:
Դ. Խոսքը գնում է գրքերի մասին:
3.Ռուսներն այդ իրավիճակը նկարագրում են հետևյալարտահայտությամբ՝ «երբ սարի գլխին խեցգետինը սուլի», իսկֆրանսիացիները՝ «երբ հավն ատամներ հանի»:
Բերված արտահայտություններից որո՞վ (որոնցո՞վ) կարող ենք նկարագրելայդ իրավիճակը:
1. Էշ, մի՛ սատկիր, գարուն կգա։
- Երեկ՝ մեկ, այսօր՝ երկու։
- Ցամաքում ձուկ բռնել։
- Ձիու ականջը մտած։
- Երբ կրիան ծառը բարձրանա։
- Երբ որ երբը գա։
Ա. 1 Բ. 1, 5 և 6 Գ. 2, 3 և 4 Դ. 5 և 6 Ե. 1 և 5
4.Տրված արտահայտություններից չորսը նույն «ծնողի» հարազատ «զավակներն» են, մեկը՝ ոչ: Ո՞րն է այդ մեկը:
Ա. Գործն է անմահ, լավ իմացեք…
Բ. Օրեր են, կմթնեն, անց կկենան:
Գ. Մենք ամենքս հյուր ենք կյանքում…
Դ. Պրծավ, էլ Նազարը կռիվ չի գնա…
Ե. Աչքդ թեքեցիր, բանիդ տերը չես:
5.Սիբեխը աճում է, տառեխը լողում է, մորեխը ցատկում է, իսկ ի՞նչ է անում կեռնեխը:
Ա. սողում է Բ. լողում է Գ. թռչում է Դ. խոխոջում է Ե. խրխնջում է
6.Մ․ Նալբանդյանն այս քառատողում գործածել է իրար հոմանիշ երկու կապակցություններ․ որո՞նք են դրանք։
Ազատն աստված այն օրից,
Երբ հաճեցավ շունչ փչել,
Իմ հողանյութ շինվածքին
Կենդանություն պարգևել։
7.Փակագծերում տրվածներից ընտրի՛ր այն բառը, որը փոխաբերականիմաստով կլրացնի տողասկզբի բառին։
- ժայռ (բարձր, մտախոհ, ուղղաձիգ)
- ծաղիկ (բուրավետ, դեղին, ժպտուն)
- փողոց (ուրախ, ասֆալտապատ, լայն)
- սենյակ (կահավորված, նորոգված, հյուրընկալ)
- ամպ (ճերմակ, թավահոնք, անձրևաբեր)
8.Ժուժկալ բառը հաճախ է հանդիպում տարբեր կապակցություններում՝ ժուժկալ կյանք վարել, ժուժկալ լինել, ժուժկալ մարդ և այլն։
Ի՞նչ ասել է՝ ժուժկալ․
ա) չափավոր, զուսպ, սակավապետ
բ) ժլատ, ագահ, անկուշտ:
9.Ժխտական ապ, դժ, տ ածանցներով կազմի՛ր տրված բառերի հոմանիշները։
Անգույն-դժգույն, անբախտ-դժբախտ, անգետ-տգետ, անշնորհք-ապաշնորհ, անձև-տձև։
Комментариев нет:
Отправить комментарий