Страницы

понедельник, 1 октября 2018 г.

Հայոց Լեզու

1. Գտիր շարադասության սխալները և ուղղիր.
 ▪ Այս տարի եվրոպական շատ երկրներում մեծ ցույցեր եղան։
 ▪ Հայաստանում Ուկրաինայի նախկին դեսպանը մեկնել է Լոնդոն։
 ▪ Երկրաշարժից տուժած բոլոր ընտանիքներին պետությունը փոխհատուցում տվեց։
 ▪ ՀՀ մի քանի ճանաչված մարզիկներ կմասնակցեն օլիմպիական խաղերին։
 ▪Հանրահայտ իսպանական ֆուտբոլի ակումբները մեծ գումարներ են ծախսում լավագույն խաղացողներին գրավելու համար։
 ▪ Հանցագործության վայրում գտնվել է տղամարդու հնամաշ վերարկու։
 ▪ Գեղասահքի աշխարհի առաջնություններում ռուս մարզիկները միշտ պատշաճ մակարդակով են հանդես եկել։
 ▪ Գերմանական հանրահայտ ընկերությունը վաճառքի է հանել իր նոր արտադրանքը։
 ▪ Հայաստանի յուրաքանչյուր քաղաքացի պարտավոր է մասնակցելու այս ազգապահպան գործին։
 ▪ Մենք ոչ թե պատրաստվում ենք մրցումներիայլ մեկնում ենք ընկերական խաղերի։
 ▪ Հանրաճանաչ անգլիական «Ավե» ընկերությունը վաղուց արդեն հայկական շուկայում է։
 ▪ համաշխարհային իսլամական համաժողովը այդպես էլ չկայացավ։
 ▪ Ամռան մեղմ հովերի մեջ արմավենիներն էին օրորվում։
 ▪ Օրերս լույս տեսավ գրողի բանաստեղծական վերջին ժողովածուն։
 ▪ Մեր երկրները կապված են 
 պատմական և մշակութային բազմաթիվ կապերով։
2. Որ նախադասության մեջ բացահայտիչ կադիր համապատասխան կետադրություն.
 ▪ Նրա՝իմ վաղեմի ծանոթի հետ իջևանել էի երկրաբանների վրանում։
 ▪ Ականավոր լեզվաբան Մանուկ Աբեղյանը ծնվել է 1865 թվին։
 ▪ Գնա և պատգամիր հանուր աշխարհին՝ հարավին և հյուսիսին արևելքին և արևմուտքին երջանկության իմաստը։
 ▪ Կայսրը՝ որպես երկնքի որդի հավակնում էր կարծելութե իրավունք ուներ տիրելու ինչպես մարդկային տարերքին այնպես էլ բնությանը։
 ▪ Նրա ահեղագոչ ձայնը անցավ որպես փոթորիկ երկրի մի ծայրից մյուսը։
 ▪ Ասորեստանի թագուհի Շամիրամը լսած լինելով Արայի գեղեցկության մասին երազում էր նրան հանդիպելու մասին։
 ▪ Այդ առեղծվածային դրամները իբրև արծաթյա և ոսկյա բախտավորության խորհրդանշան հատուկ հատվել էին Նոր տարվա համար։
 ▪ Նրան մեծ շուքով առաջնորդեցին Աշոտ արքայազնի հոր Գագիկ թագավորի նստավայրը։
 ▪ Միակ մարդը որ կողմնակից էր Բյուզանդիայի կայսեր Կեսարի հրամանին նրա հավատարիմ զինակիրն էր։
 ▪ Աթենքում հնագույն քաղաքակրթության օրրանում գիտաժողով տեղի ունեցավ։
3. Նախադասությունները դասավորիր ճիշտ հերթականությամբ.
Մ.թ.ա. IV հազարամյակում եգիպտացիների գիտելիքները այնքան շատ էինոր դրանց բանավոր փոխանցումը բերնդեբերունդ դառնում էրանհնարին։
Գրի ստեղծումը դարձավ պահանջսակայն սկզբնական գիրը բառի պարզագույն նկարն էրինչպես արևըոր պատկերվում էր մեջտեղումկետ ունեցող շրջանի նշանով։
Եվ այդ նշան-պատկերները կոչվում էին հիերոգլիֆներորոնց քանակը հասնում էր մոտ 750-իև դրանք փորագրում էին քարիփայտինաևպապիրուսի վրա։
Հետագայում նշանով սկսեցին արտահայտել ոչ միայն առանձին բառերայլև մեկ կամ մի քանի բաղաձայն հնչյուններ՝ բաց թողնելովձայնավորները։
4Փոխակերպիր ուղղակի մեջբերվող խոսքը անուղղակիի.
Հուզվեցինք, լսելով դատավորին, նա մեզ ասաց, որ մենք իր հետ գտնվում են արդարադատության պալատում, այստեղ մենք կգտնեք արդարություն, հանգիստ լինենք, պատմեն՛ք ով է մեզ նեղացրել:
Նա Օֆելյային հավաստիացրեց գնացք նստեցնելով, որ իրենք ամեն ինչ կպարզեն, մինչև մենք տեղ հասնենք, նրա մայրն արդեն տանը կլինի:
Դասից հետո կարդացի ղեկավարության հայտարարությունը, որտեղ գրված էր, որ մեզ ուսանողներիս համար նրանք ստեղծել են բոլոր հնարավոր պայմանները, որ մենք այստեղ որևէ դժվարություն չունենաք:
Հայոց արքա Շախուհը հարցրեց արքա Արշակ Երկրորդին, թե նա ինչու է թշնամացել իր հետ, չէ որ նա սիրել է նրան որդու պես, անգամ կամեցել է նրան աղջկա ամուսին տեսնել:
Ուղեկիցս զգուշացրեց ինձ, որ չխոսեմ հետևեմ իրեն, հակառակ դեպքում կմոլորվեմ և մենք այլևս չենք հանդիպի:
Հովիվն ասաց իր շուրջը հավաքված մարդկանց, որ երբ գնան Սողոմոն արքայի մոտ, ասեն, որ իր տաճարի գինը մայիս ամսվա երեք օրվա անձրևն է:
Դևն եկավ ու հարցրեց արքային, թե ուր է իր ոսկին, չէ որ նրանց զրույցից շատ օրեր են անցել:
Տեսնել հյուրերին՝տանտերը ուրախ ընդառաջ է գալիս ու ասում, որ նրանք վաղուց էին մեզ սպասում, ներս գանք, բոլորին շատ ուրախացրիք մենք մեր գալով:
Ընկերս ասաց ինձ, երբ հանդիպեցինք, որ իր ուրախությունը մեծ եղավ, երբ մեր ընդհանուր ծանոթներից իմացա, որ գոնե քույրը սովորում է մեր դպրոցում:
Սպասավորը ասաց մեզ, որ նա անթաքույց դժգոհությամբ տեսնում է, որ մենք խոսներս մեկ ենքարել ու հալածում ենք իրեն:

Комментариев нет:

Отправить комментарий